Vivianne är en tung tjur
Kategoriregler
No crazy talk. All forum rules apply here.
No crazy talk. All forum rules apply here.
Vivianne är en tung tjur
Hon är så tung. Jag vill inte ens nämna henne här. Jag brukar bara prata om friska människor i min tillvaro. Man försöker liksom att knyta kontakt med människor som har nåt bra att berätta. Människor som gör egna örter, äter nyttigt lever sunt. När man blir lämnad ensam, av kompisar eller hamnar i en situation som i sig är dysfunktionell. Så kan det bli jobbigt och rörigt. Jag kan väldigt mycket, då jag var duktig i skolan (det var populärt). Härskarteknik dit och hit, ingen aning om vad det är. Min mamma är en sund papegoja. Hon har en förmåga att läka likt en riktigt bra mamma, jag hon är en riktigt bra mamma. Snacket om yttrandefrihet när SOS kommer och hämtar upp mig så fort jag inte tar min medicin, blir bara katastrof. Svenne sa nåt bra, han sa "katastroftänk". Underbart. Att få ordning på sina känslor. Prata om saker. Viktiga grejjer detta, som kokande Vivianne aldrig har förstått - för att hon föddes till NSF:are. Jag är en bra konstnär. Jag samlar skallar som jag hittat på Bing, i en liten konstmapp i datorn (min laptop). Det ger positiva känslor. Men jag kan tydligt se där, att precis som med Annika (Martinas vålnad - definitivt! Och vad är då Josefine's mamma? Följdfråga). Man vill att denna lättnad jag känner instantly när jag tänker på att Annika är spöke. Den negativa känslan jag fått är så grymt ologisk, sjuk, förnedrande rentav störd som läkaren på sjukhuset var. När man har känt en känsla av hat från någon. Jag kan tänka mig att Hitler var som ett spöke för judarna. Det kvittade vad jag tänkte för postivt om mig själv, det kunde helt enkelt inte infinna sig nån känsla av lättnad. Ghost of martini. Jag har försökt att skriva bra saker här i forumet. Jag kunde närsomhelst vänt uppmärksamheten mot phpBB, men pga diverse saker de sagt på Flashback har detta blivit omoiligen. Isis sade, 'Moiligt på himlen'. Clas Svahn är tydligen förföljd. Ja, jag har varit med om judeförföljelse. Det finns en gömd tid i universum. Mordoffer ska såklart respekteras. De är close-up, ser riktiga problem i vitögat. Dom möter problem dom flesta människor slipper. Men man måste tänka på att 70% av allt det som händer på Jorden är positivt. Tänk alla fåglar. Ja, tänk bara mångfald. Biologisk mångfald. Ett bevis för att människan är stark, att djur är underbara varelser. När jag kom in på psyk, så hade jag lite av det här judiska mysticismen. Kampen om att se bakom ränderna. Kabbala är ju någonting som Madonna tkr om, kanske även svenskar? Annika, Ghost of martini. Nuff said. And what about Josefine's mamma? Om man skulle lära sig mer om Annika. Hon följer en bakom likt en ande. Tänk då, om hon inte är Martinas spöke? What's? Jag skulle kunna måla henne. Mina commissions är [OPEN]. Dock, kan jag säga det att Photoshop är inte riktigt nedladdat ännu. Ska köpa Elements. Det måtte väl finnas någon som är intresserad av min konst. Genom att spara en skalle, kan jag lätt bevisa min egna friska känsla med Annikas vrålfetal skull. Rena spädbarnet. Sen, Josefine's mammas ghostedly skull. Bronshuvet. Jag har mina egna små målartekniker- och regler. Dali använde matematik i sin konst. Dom tyckte att Hitlers tavla var mörk. Jag tyckte det såg ut att vara nån form av surrealistik kubistisk psykedeli. Jag ska definitivt börja animera. Disney arbetade i ambulans i 2 mån. Jag tänkte sätta på ett litet larm då och då, så jag kan måla med lugn. Min mamma är en skönsjungande papegoja. Nuff talk about relentless crystal skulls. Jag har nog läst väldigt andliga böcker, jag. Jag har väldigt friska känslor. Känslan är nästan allt. Jag tror vi lever i ett känslouniversum. Ikväll blir det McDonalds. Min kusin är hörselhandikappad. Det går isbjörnar på gatorna i Sverige. Nej, jag tycker inte om såna killar. Jag målar kvinnor. Man tycker att det ska finnas ställen på nätet, som detta, där man kan prata om saker och kunna skriva sånt som når ut och låter bra. Att prata om sina känslor är livsviktigt. Det finns mycket kunskap i hatet jag kände från Annika. Att räkna ut om hon är ett spöke eller ej är också en kul grej. Det ska kännas bra, när man är på rätt plats vid rätt tidpunkt. Eller, när man har gjort bra val i en situation som varit krävande. Dock, är det jag utstått nog krävande. Här pratar vi riktiga högerextrema grupperingar inom vården.
Re: Vivianne är en tung tjur
Jag är inte intresserad av Granberg. Han är ful som en kattskrålla. Judenäsa. Ful. Judeutseende. Svarta ögonbryn, brunt hår. Jag har sett filmen Requiem for a Dream. Läste att någon hade ett lyckorus av filmen. Jag tyckte den var nedrans obehaglig. Skulle ALDRIG ha rekommenderat den till min syster, men när man är nedtyngd av för mkt skräckfilm eller om man har sett nåt plågat kan det bli så att man rekommenderar det vidare OM filmen har fått väldigt, väldigt bra betyg. Den är ju helt enkelt bäst enligt hela IMDb. Kritikerrosad. Dock kan man tro att det är regissörens vänner som suttit och tryckt i betyg. Frigolit, sa min mamma. Jag har en liten synvinkel på filmen och det är att kvinnan i rött räddar den unge mannen från nazism. Eller att, om man hittar en, räcker med bara en, positiv tanke till varje scen har man en egen självhjälpsfilm. Nej, att hon fick ECT och att dem filmade det (trickfilmat sa min mamma?) är ju ett bevis på att det inte är nån självhjälpsfilm. Jag har mått lika dåligt som min syster av den. Kanske t o m värre. Ja, jag har mått extremt dåligt av Requiem for a Dream. Need coffee! Jag är dock en positiv person, så jag ser filmen som ett avslut på alla problem i hela världen. Han har svarat! En lösning ur nazism, hennes lugn och positivitet, mötet mellan två älskande. Plant-A-Tree in that black hole. & make some twigo tuggum-i. Dom avslöjar ju att hon egentligen är känd. Nu blir det konstigt här. Den här tanken är total anafranil tourettes. Nej, usch för de hemskaste tankarna. Kanske vill han att man ska säga "Nej" till ECT? Känslor är viktiga. ECT uppfanns på 50-talet. Ni är dårar. Svenskar äro dårar. Min mormor använder örter, och är positiv. Jag ska följa Udemys kurs om JS. JS är underbart. Man får inte tänka så. 40-talister. Annika äro Martinis ghost. Mamma tyckte inte Martina var nån bra vän. Alexandra**Sundell är ful? Generna där. Oves bajskorv. Jag vet en jättehärlig övning, att sända varma känslor till delfiner långt under ytan. Det kan man göra innan man sover varje natt i sin säng. Delfindisco eller Mario Party Rewinded? Om Annika är ett spöke, och jag känner samma obehag av denna ECT-luver Josefine's mamma. Hennes spökkraft. Annikas känsla, som var så svår att komma över liksom härskade i Alingsås. Annika, hade alltså ett hat som var så svårt att se bort ifrån att lättnad aldrig kom till mig under 19 år. Från det att jag var 19 till det att jag blev 36 - denna raka långa väg - ingen lättnad, whatsoever. Inte en enda gång, inte en enda gnutta. Tänker man när man kommer hem från en resa "Jag älskar min kropp, jag älskar mig själv jag vill hitta en lösning på detta" så går man inte omkring under så lång tid med så hatiska känslor.
Jag är duktig på engelska. Skrev en uppsats om Laika i skolan, det var jävligt obehagligt ska ni veta. Hon dog. Enligt gamla testamentet finns det förbjudna tankar, kanske sånt svenskar tänker men inte har fått höra av nån bibel att man ska ha denna svenska återhållsamhet mot allting. Såg en ljuvligt bra film, på Halloween, för många år sen (innan festen, faktiskt, "festen"). Det var en kvinna som fick grenar mellan benen. Hon hade zombies i källaren (liknandes mardrömstillstånd/mardröm) nåt jag tror kvinnan i Requiem for a Dream också hade. Vart befann hon sig egentligen? I ECT, med världens akutaste läge. Hm. Snövit. Mamma snackar in mig i en massa konstiga saker. Thus. Need coffee! N maybe u'll be able to tauk about it. Mamma är en friskis. Min moster är 70+, ser ut som 16. Nervsjuk. Mördare. Nästintill. Mörk energi, trasiga röster spretandes i de mest akuta situationerna, otömplig, barnslig. Jag kan med (visst förmod mot Polisen) berätta att de har samlat in automatgevär, något teddybjörnarna jag "programmerade" hade. Detta var i C++. Är dom, om man nu ser till vortexens lugn, och hur det skulle kännas att sitta i en bil när man är i diverse utanför sin vortex? Om dom är teddybjörnar. Jag mennar, när dessa teddybjörnar smider sina planer - så, är jag utanför min vortex - millånga. Om, jag skulle berätta för Polisen att dom är teddybjörnar. Hon hade en väldigt fin tag. Calm breathing. Esther Hicks is stellargone. Jag tror verkligen att ECT kan fungera. Om jag ska läsa om det läser jag helst om det i en psykologibok. Road to Riches. Att neka till brott i en domstol är härligt, men hur vet man att det sitter nån där? Prata i forum - ännu bättre. Kunna mycket, en dygd. Ingen dödssynd iallafall. Annika är Ghost of martini. Ger ghasted feelings. Difficult to put somewhere. Ove - Newfoundland. Daddy-O ja vad hette den hästen nu igen. Baskisk ponny tror jag. Jag vill ha en bra handling till mitt spel. Det ska kännas bra, låta bra. Hur hon är full. Och hur kan hon vara så lik Martinis ghost. Fact checking is nazi. But JS is a kind of paradigm. I lived in a paradigm in my past life. My aunt believes in past lives. Skrunken papegoja. Är swastikan sjukhuskorset eller hakkorset eller heter det hakorset? Annika har varit med om hemska grejer. She's got the real stories for u. Min mamma är skronky parrot. Parrot-sickness healthy?? thoughts. My mom believes in a real world. This, Josefine's mamma is sure a whole nutcracker joke in its own. Jag tar beställningar, så fort jag loggar ut här ska jag göra Resan-terapi och fokusera på min andning. Dricka mycket vatten, mycket vatten. Helan och halvan. Beloningniss. Jag kollade på Donnie Darko. Hade en riktig tankesnurr. Jag kan definitivt berätta om personalen här. Ashirirs övergripande plan, mycket roligt. You're lyk this real wholesome Phaser. Its a game. Yea, I wanted to help you. Jag blir så jävla skrämd av Vivianne varje gång. Känner hon inga gränser? Alla med lite intelligens kan förstå röster betydelse i alla former av situationer. Man ska inte behöva hamna på mentalsjukhus för det, kära du. Dessutom behöver du ligga på mentalsjukhus. Du och din dotter. Totter. Linda har visat en väldigt frisk sida, men hon snodde mitt foto trots allt snack om att man inte får sno konst. Ja, jag ville prata med min mamma i oändligheten. Stelkrampssprutor FTW. En bra skönhetsteknik. Det värsta jag vet det är lodisar. Åh, han impulsivhandlade bara. Nej, han hade väl en sjukdom? Har Mr Benjamin samma sjukdom som Adolf Hitler? Lika uttryck där. Loreen. Ja, jag trodde Benjamin var min tvillingsjäl. Han tog dock upp ämnet "Granberg", konstigt. Han kanske förstod nånting. Han kanske kan hjälpa mig. Benjamin kanske kan hjälpa mig. Esther Hicks har sagt att man är tvillingsjäl med personen man bråkar med mkt. Träffade en finsk kille på stan, han fick mitt mobilnummer. Han ringde dock aldrig. Lånade ut en 5-krona. Ville ha hjälp med mitt CV - hon fattade inte ens själv att hon var jobbcoach. Reasonable thoughts - Ghost of martini. Jag är värdefull, jag är värd att få känna ro och lugn och lättnad nu, få reda på varför du har såna känslor mot mig och få komma till en lösning innan det skapas nåt av detta. Svaret: Säger du en gång till att du är värdefull, anmäler jag dig. Har lite svårt för att förstå, jag är en festprisse, jag vet hur man festar. Kan diverse partytrick. Domaren ska in i en liten papperskorg. Hon såg alltså människor som kröp? Hon var rädd för bebisåldern? Underbart bra film, Flashback. Det där med Hitler dock, *skakar på huvet* förstår inte.
Ja, det är ju en konstnärsvana vissa konstnärer har. A talkative mom. Muslimerna tror att Bill Kaulitz är en kvinna. Phinnish off. Lättnadskänslor är ju djävulskap. Blanda universum + trygghet även där djävulskap. Jag lär mig gärna om Big Bang. MULLVADEN verkar som ett bra program. Undra om det är pga min moster som många musiker tar självmord. De kanske inser att hon är NSF:are. Talking to mom right now. Drinking coffee. Playing FP. Spammeddelanden är jätteintressanta. När man varit med om nåt svårt. Min kompis var uppe i 3 dygn. Har hört historier om självmord. Nazism i det hela dessutom, då blir ju Josefine's mamma superfarlig!!!!!!!! VARNING! En frisk människa måste klara av att lyssna på och ta emot en varning. VARNING SVERIGE! JOSEFINE'S MAMMA ÄR NAZIST. Att vara andra till lags kan vara en möjlig början till samarbete mellan grupper av människor, men det är inte bra att lyssna så mkt så man inte kan tänka själv. Benjamin och Hitler var snygga. Jag sökte på Lillhagen för Annika sa nåt rent konstigt på sjukhuset. Men det var egentligen bara att jag såg Benjamin i en glittrig handske. Har försökt att kryptera sökningen för att ingen ska klaga på vad jag bingar på. Om man tänker på mina känslor, och jag är en person som tkr om att kolla på dokumentärer om saker som lär människor om bra saker. Men Hitlers tendenser är obehagliga, och jag hoppas inte att mina känslor är djupa eller konstiga på något sätt? Jag är merely en vanlig ungdom. Nej, det hade han inte han var farlig och ond. Ja, dom har sagt att man övervakas i Sverige. Jag har sett en video på en kille som åker rulltrappa. Ida**Jonasson är superkristen. Johannes**Mullenkempf var en dålig läkare. Min moster TROR att motstånd inte är farligt. Motstånd är sånt nazister känner. Hela nazisregimen bygger på motstånd. Tror nästan Hitler måste ha uppfunnit "Man skapar sitt liv". Mamma och Vivianne sa att dom visste vad "Grunge" var. Annika gillar skräckfilm. Att prata om sina känslor är AO. Kodare sinsemellan - setInterval() skapar exempelvis 1000 chillor per h. Dessutom har jag arbetat på detta projekt sen högstadiet och började planera spelet sommaren 2014. Kan berätta om min mamma - vansinnespapegojfärd. Jag gjorde som James Cameron sa, han är ett säkert kort. Världens duktigaste militär. Dock lite psykiskt sjuk som lekte med grodor som barn. Träffade en kille på Borås som var radiopratare. Cecilia var nog intresserad av min kod, på Borås skiter dem helt i den. Med min IQ når man långt. Jag ska nog sluta att prata om Annika direkt. Jag har dessutom ett nyårslöfte att inte prata om Josefine's mamma och Annika.
Min mamma är en superklipsk papegoja. Hon är lugn, frisk, mår bra. Kollektiv bestraffning är förbjuden. Korsfästelse, dödsstraff, att prata om många mord, att kalla någon för mördare.
Här är en referral-code till FP: http://www.furry-paws.com/main/index/1705421
Add this code to add chillas, relentlessly:
Kod: Markera allt
// Lägga till chillor vart 5:e minut
setInterval(() => {
for (let i = 9; i < 1000 / 12; i++) {
addChinchilla();
}
}, 300000); // 300000 ms = 5 minuter
New updates will be written in underline. Scarred to death. Nicolas from SIBA? JAG ÄR EN BRA KODARE. OPROPERTIONELIGA ÅSIKTER. HÄR ÄR DEM IS-TERRORISTER. LETADE EKOJEANS I GBG. BENJAMIN ÄR EN SNÄLL KILLE TROTS KONSTIGA KOMMENTARER. GLADYS. MAMMI ÄR NOG 100% LUGN. JAG VILL OCKSÅ KOMMA IN I ETT LUGN. STAMCELLER SA PAPPA. MEDSTRÖMS. KAN MKT OM HITLER. ANNIKA ANDERSON, ANNA. ANNA OCH KUNGEN. KARIN OCH THERESE. SOME ARTIST FRIENDS WOULD MATTER. VARFÖR SÅ LEDSEN? HAN ÄR EN MÖRDARE. VISUALISERADE. MAMMI LUVS ABRAHAM. ABE-SOLUTELY. HATED BY WOMEN. I'M A WOMAN. HATE THAT BOOK. NO TALKING ABOUT CANNIBALS. LINDA TORMENTS HER DOGS. AND SHE STOLE MY PHOTO. HAVING AN AUNT THATS UTTERLY PERVERTED. LINDA DONT EVEN PLAY GAMES.
ART OF ACCEPTANCE. MEDIAL. HÄR MODERERAR ROBOTAR. JA, VI LEVER I FRAMTIDEN. JAG ÄR INTE ETT DUGG LIK BREIVIK. MKT SKITSNACK I SVERIGE. JOHANNES MULLENKEMPF VAR EN DÅLIG LÄKARE. MIN SYSTER HAR EN KONSTIG POJKVÄN. MÖRDARE. SLAGEN AV POLIS. ÖNSKAR MIG DIESEL-JEANS I JULKLAPP. MIN MORMON VAR KVINNLIG OCH VACKER. STARK. MIN KUSIN SA NÅT OERHÖRT DJUPT: ALLT VAR GRUMLIGT. STÖRNINGAR. MITT SPEL ÄR BRA. REDER UT DET DÄR. ANNETTE BROER. JAMES CAMERON ÄR EN SKITPELLE.
WOULDN'T LIKE TO SEE HER DEAD FACE. I SAW MY UNCLES DEAD FACE. UNDER BÄLTET, HETER DET. INGET SNACK OM KANNIBALER. IT'S A DELIGHT, TO NOT BE FAMOUS. LENA ÄR TYSK. TYSKAR ÄR HATADE. VILL SVENSKAR OCKSÅ BLI DET. CHAUM. DET FINNS INGA KVINNOR SOM GILLAR VÅLD ELLER VÅLDSFILMER. JOHANNES VOSS ÄR EN TYSK KONSTNÄR. MA OFTEDAL BJÖD IN MIG TILL FACEBOOK. MEDSTRÖMS = INTE VAD DU TRODDE. VILL DU KÄNNA PÅ VIVIS MOTSTÅND. NAZISVERIGE. MÖRDARE. KVINNOR GÖR INTE BROTT. TESS ÄR MOTSTÅNDET SJÄLVT. DOM LYSSNAR PÅ SKRILLEX OCH KATY PERRY. DET FINNS SÄKERT FLER SOM HAR DET SOM JAG. JAG SA TILL MIN SYSTER ATT JAG SKULLE KÖPA VAPEN. MITT FÖRETAG HETER PROOF OF MAAN, INC. HAR LÄST HEMSKT VETENSKAPLIGA BÖCKER. OCH MINA AKILLESHÄLAR. JOHAN GILLAR THE HILLS. DET FINNS EN KONSTIG Ö - SÄKERT BARA EN KONSPIRATIONSTEORI - SOM HETER ISLE OF MAN. LINDA ÄR HUR - SUL - SKADAD. FEL PÅ NARREN.