Cosmetics For Ghosts™
Cosmetics For Ghosts™
As of soon, releasing Cosmetics For Ghosts.™ It is a 0%-resistant, 100% in-the-flow company. We blend all of our products using knowledge about vatt- och fettfasen. Like so, blending all of the waxes during warmup and adding cold ingredients in the vattfasen. There's much more to this that you can learn. I'm watching Esther Hicks as I create this company. And we're gonna have a completely own-built JS webshop and forum for our likeliness or shall I say likelihood. We are a dotterbolag to Rainbow Wonder. It is my mum's company. Mitt företag är tillägnat min mamma. Det är ett företag som jag äger on-behalf of Borås sjukhus. Våra featurettes är 100% icke-förhandlingsbara.
Re: Cosmetics For Ghosts™
Här är min nuvarande kod: Los chod
Kod: Markera allt
<html lang="sv-eu" dir='rtl'>
<head>
<title>Cosmetics For Ghosts™</title>
<meta charset=iso-8859-1">
<link rel="" href='cosmetics-has-style.css'>
</head>
<body>
Två tankenötter här. Dels hur man ska göra med rel="", för det ska varken ha single quotes eller double quotes. So what? Now, nästa tankenöt är innehållet efter <bodie>
Jag har hittat en underbar programmeringsteknik, och det är att man skippar alla motståndsfulla delar av koden eller kodningen.
Jag har nu blaimed JS-filen och indentering.
Man skapar inte sitt liv - behaviorism
Larmutvecklad webshop!!
Man blandar varma ingredienser i fettfasen och tillsätter vattenfasen kallt efter kallning. Vilka ingredienser som helst kan tilldelas vatt- eller fettfas.
Tanken är att dom ingredienserna man vill blanda ihop till en emulsion, dvs dom som är svåra att blanda ska värmas upp tillsammans!
Alla (samtliga) andra ingredienser blandas kallt och hälls i när smeten stelnat (kallnat.)