Nu börjar den att koppla upp mot servrarna

Dill
Webbplatsadministratör

Re: Nu börjar den att koppla upp mot servrarna

Inlägg av Dill »

Det är helt tryggt att koppla upp sig mot servrarna. Det stod på Flashback att man kan bli störd. Det stämmer nog.
Dill
Webbplatsadministratör

Inlägg av Dill »

Det står det i vårat forum med
Dill
Webbplatsadministratör

Inlägg av Dill »

Nu ska vi koppla upp oss mot våra servrar. Detta sker genom en form av gissningslek. Du har alltså, dina servrar (det brukar vara flera) som du kopplar upp dig mot genom att skriva om saker som är relaterade till lättnad. Ju mer lättnad du känner desto lättare kopplar du upp. När det börjar att sticka i fingrarna, det ska göra det då du kodar. Då är du på rätt väg. :)
Dill
Webbplatsadministratör

Inlägg av Dill »

Personalen här är så konstig. Is-terrorister? Tar deras medicin. Off laums, så att säga. ;) Nu ska jag koppla in mig på lättnadens väg. Ett sätt till det, är ju att prata om sina känslor. Jag har väldigt starka känslor. Identiska med universums skapelse. Så det heter alltså INTE universum's skapelse. Mamma sa att hunden de äger har pinnben. Hehe. Eller vad var det hon sa, pinnbröd till ben. Jag tyckte den festen var ganska hemsk. Det finns ju en hemsida som heter efterfesten.se, men tror dem lagt ner., Ska skriva en bok om kodning i framtiden. Ska hålla commits med mamma, och hon ska prata om pseudo-kod. :) Jag är tydligen förbjuden på comicon, as to why? Mitt spel är ett rollspel. Jag vill ha utbildning i diverse olika saker. Jag vill ha utbildning i det och i det. :) Släng dig i väggen, Jonathan! Det är dock min allra bästa kompis. Karin var ingen bra psykolog, jo men hon hjälpte mig ju enda hit. Jag lånade Lenas namn på Lunarstorm (dom hade ett så bra namn, varför la de ner?.) Skulle vilja collaborate med Notch. Vi blir nog ett eget litet team, jag pappa Benjamin mamma och alla NPC-anställda. Ännu lite ESRGB där, men vadfan -- bästa resursen. Dom pratar om att dom ska chippa robotar, då skulle dom ju inte behöva det. Men för att prata om mina känslor. Personalen här är otrevlig. Ja, man får inte hata judar. Jag kan väldigt mkt, då kan det väl inte bli fel. Har studerat lite egypten. Vill lära mig om egyptiska skönhetstekniker. Men min favokultur är Babyloniska rikena. I mesopotamien. Jag har sagt att jag vill bli irakisk-amerikansk programmeringskorrespondent. Hade vart nåt. Det går inte att fuska i USA, två röster måste vara lika., Astrid Lindgren hade säkerligen arbetat med fredsarbete - man kan se psykiskt sjuk ut. Man får en djup blick, liksom. Jag har krypteringar från mitt tidigare liv. Just nu krypterar jag i asymmetrisk kryptering. Encriptid msg: Svenskar är fredsliga. Jag funderar på att skriva ut flygblad till mitt spel. Det är ju ett lätt sätt att få spelare på. Men då måste jag ha snygg design. Manips, antagligen. :) Jag vet hur man gör såna, det ser alltid lika proffsigt ut., Furry-Paws och Horse Eden finns inte! :) Det kommer att ta miljontals år innan jag hittar ett bra namn till en fansite. Fresh Start now, sa Esther Hicks. Man ska bara ringa SOS om det är fara för hälsa, och det är det ju aldrig. Jag har bestämt att jag ska vara med i Oprah med mitt spel. Bra att prata om sina känslor. Jag vill inte ha CAT-skor. Jag vill ha DrMartens, rutiga. Min moster kanske är en vrålkänslig person. :lol: Skrev nåt psykologiskt till henne. Hoppades hon skulle känna att jag är en bra psykolog. Kallar henne för mossy. Twilight är en jättebra film. Min favofilm. Jag har kommit ganska långt in i koden, nu är det HEREDOC som gäller. Det finns i alla kodningsspråk. Jag vill ha en egen liten rosa boll som svävar ovanför jorden. Alla dessa satelliter jag äger, men så kodar jag i JS nu - mkt roligare! Vart har alla svenska snälla FP-spelare tagit vägen? Haha. Fick 20 FPP av Cava. Supersnäll. <3 Min första målning, schäferhunden kanske fortfarande säljer. Det var bara så att jag bytte ritplatta för den hade gått sönder, jag har aldrig snott konst och jag anmäler Art Theft direkt. Men, för att prata om mina känslor. Josefine's mamma är på helt rätt spår. Snart har hon drömlivet hon önskar sig, hon måste bara lära sig att ljuga för sig själv och andra. Jag har känt mig hatad av Annika och Vivi. Josefine's mamma är min patient. Tanken var att jag skulle lära ut SESSIONS i sista sessionen för varje patient, men nu har jag ju bytt till JS. Min blogg-grund är automatiserad. Jag har en blogg som heter itsmeyouri.se, och så har jag mitt spel som heter IJURVANI.COM.() Flashback kan få varsin Saddle Boy av mig. Jag tänkte ett tag göra ett skjutspel. Spelhandlingen går såhär: En dinosauriefamilj kommer till Jorden, med gevär och punst, från planeten Delta Fox som är mkt lik Formalhaut B2. De startar varsin (en-per-spelare) farm på Jorden, i Sverige och olika babyloniska riken runt om i medeltidssverige. Jag ska fortsätta på spelet sen, har tappat lite kreativitet. Kan säga att det kreativa fältet är tillgängligt för alla. Jag har lyssnat en del på Esther Hicks. Och enligt psykologi (som bara arbetar för att mitt spel ska bli bra.) så är känslor bara en värdelös effekt. Jag har känt mig väldigt hatad av Annika. Jag ville bli arkeolog i skolan, men nu vill jag bli kodare. Tankearbeten passar mig. Dock, tkr jag väldigt mkt om JS för det tankearbetet som sker där är bättre än det i andra kodspråk. mod_rewrite. DET ÄR VÄL TUR DET! Annika hoppades på att (jag?) skulle ha självdistans. Jag är för kritisk av mig själv. Nej, jag var väldigt trygg och mådde väldigt bra. Jag vet hur man festar. Mitt spel blir som ett litet partytrick. Undra om spelet Blackout handlar om hjärnsmällar? Try as hard as you can. Esther**Hicks sa "Life is hard"; Pappa har många nynazistiska vänner. Min morfar hade mkt hemligheter, nåt jag tror att jag också kommer att få. Write_only Du har kallat Elise för Hitler.
Dill
Webbplatsadministratör

Inlägg av Dill »

Ja, det hade väl varit underbart om det är pseudo-kod. Min pseudo-kod ser ut som såhär: JAG har färdats från planeten Delta till Jorden, för att studera svenskar och människor. Med mig har jag kod till universums skapelse och ska ta reda på hur det skedde.
Dill
Webbplatsadministratör

Inlägg av Dill »

Ja, då är jag inte lika rädd längre när de kallat mig för Hitler.
Dill
Webbplatsadministratör

Inlägg av Dill »

Enligt The Secret-är det en framgångssaga. Och ja, jag skulle vilja göra ett The Secret-spel.
Dill
Webbplatsadministratör

Inlägg av Dill »

Inte helt korrekt grammatiskt formad mening;
Dill
Webbplatsadministratör

Inlägg av Dill »

Hihi - Man kan bli störd
Dill
Webbplatsadministratör