Det är vårat egna lilla dödsstraffgäng
Det är vårat egna lilla dödsstraffgäng
Vi äger dödsstraff, jag och mamma. Denna lilla dödsstraffhora jobbar för oss. Forumet ska ligga på port 443.
Re: Det är vårat egna lilla dödsstraffgäng
Vi har liability i vårat företag; Det är inte bra kryptering, Gud. Nä, man undrar vad fan det är för en människa. Jag ska starta kennel. Enligt djurskyddsmyndigheten får man inte göra ett djurspel förrän man äger djuret man gör ett spel om. Så nu blir det paus från programmering i minst 1 år; Jag ska döpa kenneln till nåt roligt. Ska bestämma en hundras jag vill föda upp. Bra att vi har robotar i forumet. De tar hand om henne. Är detta unikt för Sverige? Isåfall är ju Sverige världsledande inom kodning. Det finns många bra kodare från Sverige. Jag är från Kode. Jag sov väldigt dåligt i skolan. Hon har en dödsstraffetisch. Haha. Jag fattar inte varför dem kallar det för fetischism på Flashis. Fetisch är ju att man tycker om tår. Megalomaniac. Jag ska läsa lite om hundraser nu på skk. Jag vet inte rikigt varför Polisen inte vill göra någonting. Benjamin och IJKelly är mina pojkvänner. Jag är digitalkonstnärinna. Ska strax måla lite. Så nu kommer jag att måla under ett år. Då kommer jag verkligen att bli bra på digitalkonst. Jag använder en PTH-660 (Wacom Intuos medium A5) och Krita (Free Painting Software.)